jueves, 26 de febrero de 2009

En la minusfera de MIFAS: LA APAGADA DE LA ROSER AYATS PLANAGUMA

Se acosta el últim dia de febrer, que en aquest any 2009 cau curt: 28 dies. La data clau en la que un grup de gent apagarà la llum durant 15 minuts "per donar un respir al planeta", per a fer un gest de atenció en favor nostre planeta.

La Roser Ayats, de MIFAS, me va enviar desde el seu facebook al meu facebook la proposta de adherirme a la iniciativa de la apagada dels 15 minuts, que jo en el seu moment vaig entendre malament (de tantes coses que tinc al cap) pensant confusament que eren 7 minuts els de la apagada. Després vaig veure que gairebé casi tota la tribu MIFAS que hi es al facebook, se ha apuntat a la iniciativa proposada per la Roser.

Crec que jo sóc el únic que no se ha apuntat a la mencionada apagada, perque considero que el temps es or, i que necessito la llum per les activitats que me reclamen, apart que considero que ja tinc prou apagant la llum quan vaig a fer nones.

No obstant això, vull fer constar en el meu blog, que no sóc aliè a que al nostre planeta el estem maltractam, fent tota mena de disbarats contra la natura i que això no pot continuar així. La Terra es el nostre planeta, la nostra casa, la nostra vida,....i per això no podem `ésser indiferents a aquelles coses que el posem en perill.

Penso que es molt important que prenem consciència de aquesta cosa, i per això desde la minusfera vull fer un toc de atenció a la Roser Ayats, a tots els membres de la tribu MIFAS que esteu al facebook, i a tots aquells que seguiu els blogs de la minusfera, perque premeu consciència sobre el assumpte. I per això us adjunto un interessant vídeo, que espero que mireu amb especial atenció, perque les imatges ja parlem prou per si mateixes. I després de això, als que volgueu, os desitjo una feliç apagada.


No hay comentarios: