domingo, 7 de octubre de 2012

25 FIRA DEL COP D’ULL DE BANYOLES


 Diumenge 7 d’octubre tingué lloc a la plaça Major de Banyoles le tradicional Fira del Cop d’Ull infantil, , organitzada per la secció de Filatèlia i Numismàtica del Centre Excursionista de Banyoles. És una fira a on els nanos munten la seva paradeta y exposen els seus objectes personals destinats a la compra, venda o intercanvi dels mateixos objectes, que té lloc a la Plaça Major. Enguany se havia adelantat una setmana abans, per no coincidir amb la Fira Medieval, que se cel.lebrará la propera setmana.

Cal destacar el detall de que com que les joguines son una de les coses més posades a la venda per part dels nanos, en aquesta edició, la entitat Càritas recollirà joguines en bon estat, destinades als infants més necesitats.

Aquí deixo penjades algunes fotos que retratem la fira, i a on sortim jo i els meus fills, i algun vídeo de mostra d’aquest popular esdeveniment local.




Domingo 7 de octubre tuvo lugar en la plaza Mayor de Banyoles la tradicional Feria del Vistazo infantil, organizada por la sección de Filatelia y Numismática del Centro Excursionista de Banyoles. Es una feria donde los chicos montan su tenderete y exponen sus objetos personales destinados a la compra, venta o intercambio de los mismos objetos, que tiene lugar en la Plaza Mayor. Este año se había adelantado una semana antes, para no coincidir con la Feria Medieval, que se celebrará la próxima semana.

Cabe destacar el detalle de que como los juguetes son una de las cosas más puestas a la venta por parte de los chavales, en esta edición, la entidad Cáritas recogerá juguetes en buen estado, destinadas a los niños más necesitados.

Aquí dejo colgadas algunas fotos  que retratan la feria, y donde salimos yo y mis hijos, y algún vídeo de muestra de este popular evento local.





















No hay comentarios: